Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 18:16:41 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol"...
[...]
> Może nawet z ciekawości poszukam sobie tego później :)

To daj znać :)

[...]
> lepiej) i jeszcze wymagać osobnego kwarcu. Do tego osobny
> kwarc to praca asynchroniczna i konieczność buforowania
> danych w buforach asynchronicznych, zamiast prostego przepi-
> sania danych na wybranych zboczach.

Dobra, to Ty jesteś mikroelektronik ;) Ja się znam na bazach danych,
ale na grupy o bazach nie zaglądam, żeby się nie denerwować ;)

> BTW miałem kiedyś kartę VLB IDE z regulacją czasu trwania
> cyklu magistrali IDE za pomocą zworek :) Niezłe przyspie-
> szenie można było tym uzyskać na nowszych dyskach...

No, to już chyba sporo tłumaczy- zależność od taktowania magistrali
jest oczywista...Inna sprawa,że VLB, to nie PCI, tu dopiero można
stosować overclocking ;). Na tkaich kartach wspomniane zworki to po
prostu konieczność :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl