Odp: Trwała klawiatura - co wybrac?

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 15:21:16 MET DST

Użytkownik Mariusz Polowczuk <mp_at_compunet.com.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:anfda0$ed1$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> W nadmiarze pracy na komputerze po paru miesiacach przyciski klawiatury
> Logitecha Deluxe Access Keyboard sie wyrobily i nie pracuja lekko, zacinaj
> sie. Znacie jakas trwala dobra klawiature?

ja mam jakąś no name.. w każdym razie ma już 6... nie 7 lat i bez problemu.
Dla mnie
jednak najważniejsze jest to że nie ma klawiszy między CTRL a ALT i wogule j
est uboższa.(jakoś wole uproszczoną wersje)
PS. Czy moża gdzieś kupić nowe "stare" klawiatury?(te co były przed WIN95)