Re: POMOCY !!!

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 13:56:49 MET DST

Użytkownik "Abort" <rafaltalaj_at_interia.p
l> napisał w wiadomości news:apb9nh$6cj$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kłopot z Outlook Express, kiedy chcę go otworzyć bardzo długo się
> ładuje. Od czego to zależy???

NIE TA GRUPA, rzecz dotyczy wszak windy wyłącznie...

ale trudno - masz, ale żeby mi to było po raz ostatni...

Najpierw spróbuj usunąć wszystkie zbędne Ci wiadomości,
załączniki i posty z newsgroup - kompaktuj wszystkie foldery
usuń nagłówki i treść.

Dalej znajdź i usuń z c:\windows\system następujące pliki:

Pstorec.dll
Pstorerc.dll
Pstores.exe
Psbase.dll
Pstore.log

W edytorze rejestru usuń wszystko z :
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\ProtectedStorage

Byłoby najmilej wywalić cały IE za pomocą 98lite45.exe (IERadicator)
zainstalować potem na nowo IE6 pl
ale:
Spróbuj wyekstrahować z instalki IE - z ie_5.caba pliki, które usunąłeś
przed chwilą czyli pstore*.* za pomocą winzipa pójdzie łatwo,
Wklej je do c:\windows\system

Wejdź do Tryb MS-DOS
Start >programy >Tryb MS-DOS
zainstaluj pstore wpisując :

C:\windows\system\pstores.exe -install

po czy naciśnij ESC i wróć do łyndołsa

Teraz nieobowiązkowo - znajdź klucz :

HKEY_CURRENT_USER\Identities\WYŁĄCZNIE U CIEBIE
WYSTĘPUJĄCE NUMERKI I LITERKI\Software\Microsoft\ Outlook Express\5.0
wpisz nową wartość DWORD

"NoSplash" równe 1

Nie będzie wtedy splasha informującego Cie że to jest OExpress

Powinno być OK.

Co do directx nic nie piszesz o sprzęcie, może być konflikt
sprzętowy, brak sterów do płyty głównej, niewłaście ustawienie w
BIOSie lub lewe sterowniki grafiki lub dźwięku - od cholery możliwości
nie mam szklanej kuli ani czarnego kota, więc trudno jednoznacznie
stwierdzić

Pollux