POMOCY !!!

Autor: Abort (rafaltalaj_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 13:26:05 MET DST

Cze!!!

Mam kłopot z Outlook Express, kiedy chcę go otworzyć bardzo długo się
ładuje. Od czego to zależy???

Drugi kłopot to kłopot z DirectX, gdy chcę otworzyć DxDiag wyskakuje błąd o
nieprawidłowej operacji i skontaktowaniu się ze sprzedawcą. Czy da się go
usunąć?

I jeszcze coś na koniec. Gram w FA Manager i mam save gry na którym mi
zależy, ale gdy go załaduję (da się) i klikam "next" komputer ładuje nowy
sezon i gra się wyłącza. Czym to jest spowodowane?

Liczę na Waszą pomoc :)