Re: Problem z pamieciami, czy plyta glowna ? - rozwiazanie

Autor: pawel (pawelok123_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 12:22:59 MET DST

Witam ponownie

Wielkie dzieki za sugestie przeslane na priv (czemu nie na grupe ?)

Szczegolnie wielkie podziekowania dla blueeyed.

Twoja sugestia odnosnie zasilacza byla strzalem w 10 !!!

Troche jeszcze sie pomeczylem z testowaniem, zdobylem nawet markowe pamieci
Kingston'a i dalej to samo, przy dwoch obsadzonych bankach memetest i golmem
wywalay bledy.

Dzieki twojej sugestii podpiolem inny zasilacz i... oniemialem :)
Wszystko ok! nawet przy dwoch kosciach pamieci wsadzonych jednoczesnie!

Wyglada na to, ze dwie kosci wsadzone jednoczesnie powodowaly zbyt duzy
spadek napiecia 3,3v i tym samym bledy w testach i oczywiscie systemie.

A juz mialem pakowac plyte i do serwisu:)
Po dwoch tygodniach pewnie by mi ja oddali i jescze skasowali 50 zeta za
ekspertyze :)
Przy okazji pewnie nie obyloby sie bez malej jatki :))

Czeka mnie niestety zakup porzadnego zasilacza (pewnie kolo 200-300PLN)

--
Pozdrawiam
Pawel