do użytkownikow nec 771 albo podobnego

Autor: Tadeusz (tadziak_at_nospam.poczta.neostrada.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 12:36:32 MET DST

Witam
Mam takie zapytanie- czy na waszych monitorach rowniez jakby bardziej
wyraznie widac piksele,z których sklada sie ekran, niz na monitorach innych
firm np. philips? Tak ostatnio porównywalem i u mnie jak sie wpatrzec to
widac tą delikatą siateczkę, natomiast na philipsie juz nie.
I jeszcze jedno- ciagle nie moge sie oprzec wrazeniu ze jakos tak nie za
wyraznie widac normalna czarna czcionkę na białym tle.
Moze to subiektywne wrazenie ale momentami wydaje mi sie jakby brzegi
czcionki mialy czerwony odcień.

Czy ktoś mógłby może podzielic sie opiniami z własnego doświadczenia?

tadeusz