Kamera cyfrowa + sprzet do cyfrowej obrobki filmow?

Autor: Sebastian (sbatog_at_nospamonet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 11:14:31 MET DST

witam,
planuje wlasnie zmienic komputer na sprzet ktory pozwolilby mi troche
sie pobawic w obrobke filmow na pc-cie. Ale nie do konca wiem co tak
naprawde jest mi do tego potrzebne.

konfiguracja nad jaka sie zastanwiam to:
Pentium IV
plyta (jaka?) z wbudowanym interfejsem FireWire?
karta graficzna? GF czy cos innego?
karta video?
256 RAM-u (wystarczy?)
HDD 60GB
SB Live
CDRW
DVD
i reszta

co jeszcze jest mi niezbedne? czy laczac kamere z komputerem przez
FireWire bede mogl z niej zgrywac filmy na dysk? no wlasnie a w druga
strone, chcac nagrac obrobiony film na kasete VHS (wtedy juz karta wideo
jest chyba konieczna)?
bede wdzieczny za wszelkie sugestie
pozdrawiam
seb.