Monitory LCD i ich parametry (prosze o pomoc).

Autor: Szymon (szymekm_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 22:43:07 MET DST

Cześć!!!
Mam jeszcze jedno pytanko: chcę kupić monitor LCD 17''. Nie mam o tym za
bardzo pojęcia. Wiem np., że jest taki parametr jak czas reakcji piksela
czy jakoś tam. Np. jeden z monitorów ma 40 ms. Ale inne firmy tego
parametru nie podają. Czy 40ms. może być (uprzedzam, ze to dla mnie wazne
bo gram duzo w symulatory). Z ktorej firmy kupie najlepiej? Czy firma
Samsung, do ktorej sie przymierzam to dobry wybor???
Dziekuje za odpowiedź
Pozdr. serdecznie
SZYMEK

--