Jak skopiowac? HDD na HDD

Autor: dee (dee_at_USUNTOzwpc.net)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 22:35:10 MET DST

Witam,

Aktualnie uzywam Windows XP wszystko fajnie pieknie... tylko, ze zachcialo
mi sie wiekszego dysku.. aktualnie mam 30GB,a kupilem juz 80GB i chcialbym
to wszystko przeniesc co aktualnie mam na ten nowy dysk bez preinstalacji
systemu... jak to zrobic szybko i bezpiecznie???

Oczywiscie korzystajac z darmowych lub wbudowanych aplikacji.

Mozecie takze podac aplikacje komercyjne ktore moge uzyc.

--
Pozdrawiam,
marcin