CD-ROM LG 48x - dziwny problem (?)

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 22:18:36 MET DST

Witam,
Zacznę od ptrzedstawienia całej sprawy. Otóż mój znajomy dał mi swój
CD-ROM LG 48x, który według niego jest uszkodzony (lub przynajmniej z
jakichś powodów nie działa prawidłowo). Potrzebowałem z niego jedynie pewne
części. Jednak po podłączeniu CD-ROM działa już trzeci dzień i to działa bez
zarzutu.
U niego problem wyglądał następująco: szuflada samoczynnie wysuwała się,
było
to tak uciążliwe, że trzeba było go odłączyć. U mnie problemu nie ma
(przynajmniej po tych trzech dniach).
Czy możliwe jest, że z jakichś powodów problem leży nie w samym CD-ROMie,
lecz w np. płycie głównej? Czy ktoś zetknął się z taką sytuacją?
Nie wiem dokładnie na jakiej płycie głównej pracuje właściciel CD-ROMu, wiem
tylko że ma procesor Celeron (około 500MHz). Ja posiadam Pentiuma 166MMX.

Pozdrawiam.