Re: muzyka

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 20:00:55 MET DST

> nie przesadzaj.

????? Dlaczego uwazasz ze przesadzam??? Grales kiedys na MX300??? My z
kumplem porownywalismy ta sama gre, w tym samym pomieszczeniu, na podobnych
zestawach i tych samych glosnikach... Ja mialem MX300, on SBLive! VE. Kiedy
on byl juz zdesperowany troche, weszla moja siostra - dalismy jej posluchac
z pytaniem "Co lepsze". Nie wiedziala kiedy i jaka karta gra, bo sie nie
zna! Po ejj wypowiedzi qmpel sie ostatecznie zdenerwowal :-)))
Chodzi o to, ze ten chipsen ma wspaniale pozycjonowanie zrodla dzwieku.... A
poza tym jest idealne odtwarzanie glebi i "naturalnosci"....
Live! tez fajnie gra, ale w grach 3d z obsluga a3d MX300 nie do pobicia...