Re: Jak zmniejszyć temperaturę Durona?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 19:51:27 MET DST

> Dodam że mam zamontowany went z przodu wtłaczający
> powietrze do obudowy.

Jak chcesz naprawde skutecznie to moge doradzic: ja wycialem w obudowie
dziurke dokladnie nad prockiem wielkosci wiatraka i tam przykleilem od
srodka wiatrak, ktory dmucha od gory na radiator zalozony na procku. Temp.
spadla o 10 st. Zeby w dziure nic nie wpadalo - kup taka siateczke - jak sa
na wentylatorkach (np. na Titanach). Koszt - ok. 5 zl. Zasilanie podlaczylem
od IDE.
Wyjmij ten swoj wentylek zasysajacy i zamontuj jak co doradzam. Ale przed
tym sprawdz czy zadziala w ten sposob: Zdejmij pokrywe obudowy, zdejmij ten
wentylek dodatkowy, odkrec go od radiatora, podlacz zasilanie do wiatraka i
trzymaj go nad twoim prockiem i radiatorem (tak zeby dmuchal na radiator od
gory). Sprawdz efekty - czy temp. spadla. Jezeli tak - to ztak zrob i po
zabiegu...