Re: Abit KT7A i Radeon 9000

Autor: Marcin Kompanowski (komarc_news_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 18:19:52 MET DST

W poprzednim odcinku (Wed, 2 Oct 2002 17:04:53 +0200):
 Sniper powiedzial(a):

>Oczywiście problemów w tej sytuacji może być wiele. Może jakiś
>kondensator jest wywalony na tej płycie? Albo przypalony stabilizator
>napięcia? Albo magistrala AGP w złym trybie ustawiona?

a u mnie (o obudownie noname) trzeba bylo poluzowac srubke mocujaca karte -
widocznie tylna blacha 'wyciagala' karte z gniazda - co dziwne monitor nie
zglaszal 'no signal' tylko pracowal w trybie uspienia.

--
Marcin Kompanowski
przy odpowiadaniu usun '_news' z mojego adresu