Re: Athlon 2800+ i nForce2

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 16:38:48 MET DST

> no to buzi buzi i sie pogodziliscie, a kiedy u nas beda nowe
athlony? no i w
> jakich cenach?:) bo cos mi sie wydaje ze amd dogoni intela nie tylko
pod
> wzgledem wydajnosci:)

Oby nie...
Mam nadzieję, że przy takim naporze AMD, Intel zacznie obniżać ceny.
To z kolei zmusi do obniżki AMD. Teraz, kiedy obie firmy dysponują
podobną technologią, będą na siebie mocniej napierały. I tak do czasu,
aż któraś (pewnie intel) przejdzie na 90 nm, i znów pogoni z
megahercami do przodu :)
pozdro...
sprocket