Re: Gdzie znajduje sie czujnik poziomu tuszu w HP 940C?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 16:43:45 MET DST

Użytkownik "adasiek" napisał:

> moze czujnik jest zwiazany z numerem cardridge'a;
> wystarczy wsadzic inny pojemnik na moment

Hmmm... piękna teoria. Szkoda, że wcześniej na to nie wpadłem. Ja
również wiele razy napełniałem pojemniki i często się zastanawiałem
nad tym problemem. Tylko zastanawia mnie jedno - na początku użyłeś
słowa "może". Zatem: jesteś pewien tego co piszesz, czy tak tylko
emantykujesz? Bo w końcu twoja teoria ma ręce i nogi. I jeśli jest
prawdą, to rozwiąże wiele moich problemów...

Pozdrawiam,
Sniper