Re: Co pada?

Autor: Delfin UM (forged_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 14:07:08 MET DST

Użytkownik "A_Zet" <adekUSUN_DUZE_LITERY_at_w.domku.prv.pl> napisał w
wiadomości news:3oglpu4eev77s867ilfh8lct4854uf0hln_at_4ax.com...
> On Tue, 1 Oct 2002 21:56:10 +0000 (UTC), Egghead <egghead_at_wp.pl>
>
> Nie. Najgorsze, ze nie ma zadnego widocznego zwiazku, raz to
> spowalnianie sie pojawia by pozniej przez kilka godzin bylo wszystko
> OK. Na przyklad dzis, chodzi juz pare godzin, i sladu nie ma po
> poprzednich emocjach. :-)

Witam
Obstawiam wirusa. Skanowanie i aktualzacje niczego nie gwarantuja. Ostatnio
sam mialem przypadek, gdy wirus zniszczyl mi bios plyty ECS K7VTA3 VIA266.
Komp mial wlaczony skaner antywirusowy NA2002 z aktualizowaną baza definicji
wirusow. Dysk byl sprawdzony skanerem online. I co ?? I gdy zdjalem zworke
zabezpieczajaca bios po 3 resetach kompa pojawily sie objawy jakie kiedys
mialem po zainfekowaniu takiej plyty WIN CiCHEM. Mozaika na ekranie co kilka
startow kompa.

Jedyne co bym najpierw zrobil na Twoim miejscu, to zdjecie wszystkich
partycji zalozenie ich od nowa i reinstalka systemu.

Jesli chodzi o hardware to sprawdzilbym czy kosci pamieci, sama plyta glowna
i inne elektroniczne elementy kompa nie sa pokryte zbyt duza iloscia kurzu.
Przedmuchaj te elementy sprezonym powietrzem.

Pozdrawiam
Tomasz S.