Re: problemy z svideo - a moze to zasilacz?

Autor: Maly rozowy prosiaczek (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 12:12:43 MET DST

Użytkownik "PawelG" <pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl> napisał w
wiadomości

> Odlacz antene TV , odlacz inne zlacza AV od TV , sprawdz uziemienie Kompa
,

Juz to robilem, troche pomaga ale tylko w przypadku komp->tv, w przypadku
kamera->komp nadal jest straszny syf (to cos wiecej niz zwykle zaklocenia),
w przypadku drugiego komputera tez straszny syf, zadnej poprawy.

> azard wzmacniacz zasilany z innej fazy wyjecie wtyczki antenowej
zalatwialo
> sprawe.. ...

chyba chodzi o co innego, w koncu do kamery nie mam podlaczonej anteny.