Re: problemy z svideo - a moze to zasilacz?

Autor: Maly rozowy prosiaczek (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 12:57:44 MET DST

Użytkownik "PawelG" <pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl> napisał w
wiadomości news:anehu6

> No tak a jak z uziemieniem zestawu ??

W pokoju nie mam uziemionych kontaktow, ale wczoraj zrobilem test -
pociagnalem przedluzacz (z bolcem) z kuchni i podlaczylem do niego zestaw,
poprawy nie bylo.
Lekka poprawa byla przy podlaczeniu do listwy, ale tylko komp->tv na
pierwszym komputerze, kamera->komp i komp2->tv jest tak samo.
Zastanawia mnie fakt dramatycznego pogorszenia obrazu na tv po przelozeniu
karty do drugiego komputera.