Re: Zestaw z P IV

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:28:02 MET DST

Wampirek <wampirek_at_konto.pl> wystukał
(news:Xns929AEAFCB3EBCwampirek_at_127.0.0.1):

> A po co jej oddzielnie DVD i CDRW? Jak nagra 20 płyt na rok to
> chyba jej wystarczy :)
Teoria. Ostatnio zglosil sie koles po rade, poradzilem, a on i tak
kupil po swojemu: combo LG. Po przeczytaniu 15 plyt w zasadzie jest
martwe - a minely 2 tygodnie. Jestes wiec optymista sadzac, ze nagra 20
plyt ;-)

> Bardziej mi zależało na waszych opiniach na temat płyt głównych i
> pamięci do tego zestawu. Części, które wymieniłem muszą w nim
> zostać i już :/ Siła wyższa.
Plyta: MSI Max lub Max2, skoro _musi_ byc combo to bez RAIDu.
256 MB DDR (PC2100 lub PC2700)
Obudowa: Chieftec Scorpio TX-10WD
Karta dzwiekowa: jesli im slon na ucho nadepnal wystarczy wbudowana
klawiatura: Logitech Access Deluxe
Mysz: Logitech S48
flop, karta sieciowa: jakie badz.
Powinno sie zmiescic w 3200.