Re: Zestaw z P IV

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:37:49 MET DST

Wampirek <wampirek_at_konto.pl> wrote in

> Dnia 01 paź 2002, RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> zapodal(a):

> Składam to dla siostry ciotecznej. "Znajomy informatyk" wydał taką
> opinię, że ma być taki sprzet i nie da się jej przetłumaczyc nic
> innego.

to niech ten infomantyk jej to sklada bo bedziesz potem 2 razy w tygodniu
chodzil i naprawial bo to ty zloszyles

> A po co jej oddzielnie DVD i CDRW? Jak nagra 20 płyt na rok to chyba
> jej wystarczy :)

Combo sie szybko psuja z zaloszenia .. i od razu mi sie kojaszy z
Samsungiem :)

> Chodzi o to, że to rodzina :)

z rodzina to na zdjeciu :)

> Bardziej mi zależało na waszych opiniach na temat płyt głównych i
> pamięci do tego zestawu. Części, które wymieniłem muszą w nim zostać i
> już :/ Siła wyższa.

ehh ,m najdrosszy asus na intelu
 pamieci kingstona .. kasy poojdzie na max .. al;e panna pewnie ma wolny
internet i dlatego musi miec te 2GHz P4 :DDDDDDDDD

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P