Re: dysk do notebooka-pytanie

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:30:17 MET DST

Michał wrote:

>CZy kazdy dysk do notebooka pasuje do kazdego notebooka??
>Mam takiego starawego Acer P166 z dyskiem 2 GB i chce wymienic na wiekszy i
>nie iwem czy przy wyborz kierowac sie tylko wielkoscia dysku czy jeszcze
>czyms.
>Pomijajac szybkosci dyskow.
>pozdro
>michal

Dyski są standardowe, problemem może być pojemność - nie wiadomo, czy
bios będzie go prawidłowo rozpoznawał. Trzeba sprawdzić na stronie
producenta, czy jest bios, który obsłuży większy dysk, jeśli nie -
niezbędny będzie programik (od producenta dysku), który po
zainstalowaniu udostępni całą powierzchnię.