Re: Zasilacz ATX

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:20:48 MET DST

On Tue, 1 Oct 2002 13:01:36 +0200, "FalconTm"
<falcontmxxx_at_xxxfriko2xxx.onet.pl> wrote:

>Moglbys troszke rozwinac temat?Skad te wnioski.
>Wentylator bardzo cichy, jak bardzo "slaby" ten PC?

W HuntKeyach 330W z ktorymi mialem do czynienia byly wentylatory
Ruilian Science RDH8025B (mam kilka w szufladzie :o)) ktore potwornie
dmuchaly bez zadnej potrzeby. Na moim sprzecie PIII 700_at_700 GeForce
2MX HDD Maxtor 5400, 2xTeac wszystkie napiecia byly minimalnie ponizej
znamionowych. Jak skladalem mocniejszego skladaka (przewaznie AMDki)
to 5 i 3.3 siadaly ok. 2-3% ponizej znamionowych.

Teraz mam PIII 1G_at_1050, Radka 8500, dodatkowy CD Hitachi do sluchania
muzyki, czasami drugi dysk w kieszeni i cichutki zasilacz SirTec 360W
ktory leciutko dmucha i ma jeszcze spory zapas mocy bo ma 5.1V i 3.39V
i trzyma napiecia jak cholera - w PCProbe mam caly czas 4 linie
proste, a przy HuntKeyu na 12V byl sinusik :o))

Generalnie nie widze sensu kupowania ModeCom w momencie gdy w sklepach
lezy i czeka na klienta tyle porzadnych obudow. A ze kosztuja 400-500
PLN? Przeciez obudowa jest na kilka lat w przeciwienstwie do reszty
elektronicznego badziewia. ModeCom jest przede wszystkim za maly. To
jest minimidi a nie midi. I placi sie extra 100PLN za to ze sie z
przodu blyszczy.

Pozdrawiam

oVo