Niebieski ekran winowsa

Autor: Krzysiek (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:15:08 MET DST

Witam

Co to jest ? Gdy wyłączam kompa w 5 na 10 przypadkach mam niebieski
ekran. Komp powiesił się. Nigdy w czasie startu lub normalnej pracy
ale przeważnie podczas wyłączania się. Wyjmowałem i wkładałem karty,
instalowałem nowy bios dla pł.gł.,, nowe sterowniki, wszelkie łatki i
poprawki i ciągle to samo. Co można jeszcze zrobić ? (wymiana obudowy
i przewodu zasilającego ????)

Pozdrawiam