Re: Procesor od 2.2GHz w gore + w98 = kaszana z dial-up

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 20:54:09 MET DST

adam napisał:

>Ale ciekawy jestem jak to zalatwia z W98, juz dostalem mail z informacja:
>"Wiadomość przesłana przez Pana jest już analizowana przez naszych
>specjalistów. Na każde pytanie odpowiadamy indywidualnie. Staramy się
>przesłać odpowiedź tak szybko jak to możliwe, jednak czas przygotowania
>odpowiedzi może podlegać zmianom ponieważ zależy w dużym stopniu od tematu
>pytania."

dostastales odpowiedz z robota; ten robot za jakies trzy dni wysle ci
jedna z kilku standardowych odpowiedzi; moglby to zrobic natychmiast,
ale to by cie zachecilo do dalszego pisania pod adres mailowy, chodzi
jednak o to abys wlasnie wiecej tam nie napisal, bo po co?

pozdrawiam;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?