Re: Procesor od 2.2GHz w gore + w98 = kaszana z dial-up

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 13:38:31 MET DST

"Wozik" <wozik_at_stone.pl> wrote
> Na P4 2,13 GHz Win 95 też się nie instaluje :)
>
> Wywala błąd ochrony Windows. Zresztą wywala go już przy 1,6 GHz.

Trzeba zrobic down-clocking : ))))
Z W95 to mnie nawet nie dziwi, sami pisza:
"Microsoft has no plans to make an update available for this problem for
Windows 95 because Windows 95 is in the "non-supported" phase of the product
lifecycle."
Ale ciekawy jestem jak to zalatwia z W98, juz dostalem mail z informacja:
"Wiadomość przesłana przez Pana jest już analizowana przez naszych
specjalistów. Na każde pytanie odpowiadamy indywidualnie. Staramy się
przesłać odpowiedź tak szybko jak to możliwe, jednak czas przygotowania
odpowiedzi może podlegać zmianom ponieważ zależy w dużym stopniu od tematu
pytania."

adam