Re: Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 19:46:44 MET DST

Użytkownik "Prysznic" <prysznic2000_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:an74oc$rtp$1_at_news.tpi.pl
> Witam.
> Męczę się już z tym problemem od długiego czasu i jeszcze nie
> znalazł się taki, co znalazłby remedium na moją bolączkę. A moj
> problem jest następujący:
>
> Mam SDI i żeby z niego korzystać, musi być włączona na kompie muzyka
> (np. Winamp). Jeśli nic nie gra, SDI nie nawiąże połączenie. Jeśli
> już nawiązało połączenie z włączoną muzą i muze sie wyłączy, SDI
> przestaje przesyłać dane i internet staje.

Ja już widziałem przypadek, kiedy po wyłączeniu monitora rozłączane było
połączenie z SDI ;-)), więc już nic mnie nie zdziwi. Proponuję
zrezygnować z COM-ów na płycie głównej, kupić kartę z portami RS232 -
lub lepiej, przejściówkę USB==>COM i na tym próbować.

M.