Re: Co pada?

Autor: A_Zet (adekUSUN_DUZE_LITERY_at_w.domku.prv.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 19:53:15 MET DST

On Tue, 1 Oct 2002 16:25:31 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>Sam go dobiles. Pewnie masz zasmiecony system roznymy programami,
>zasmiecony rejestr. Przez co system nie wyrabia. Jedyny probelm sprzetowy
>jaki tam moze byc to za slaby sprzet do uciagniecia tego systemu.

OK. Pewnie tak. :-)
Bardzo logicznie to wywiodles, i to tlumaczy doskonale, ze przy tej
samej ilosci aktywnych procesow raz chodzi jak zaba, by po chwili
jak sprinter.

Podziwiam Twoja wiedze fachowa a glownie przenikliwosc, przeniknales
przez siec i widzisz nawet to, czego ja nie jestem w stanie
zobaczyc.

--
Adek