athlon, fsb 166, kta333/400, ddr 333

Autor: tharry (tharry_at_it-net.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 17:45:48 MET DST

jaki jest obecnie sens inwestowania w droga/lepsza plyta(333+) i
droga/lepsza pamiec(333+) skoro dotychczasowe atlony maja fsb 266(a
slyszalem ze taktowanie asynchroniczne nie jest the best), z agpx8 na razie
plusa nie bedzie(a nie gram wiec moze i w nie najblizszej przyszlosci), dysk
i tak mam/dokupie ata 100, usb nic na razie nie mam(a 1.2 tez wystarczy do
np. aparatu cyfrowego - najwyzej dluzej sie bedzie kopiowac). czy atlon na
fsb 166 to pewnik amd?? czy plyta na kt333/400 bedzie na takowych dzialac
synchronicznie z pamieca 333, czy moze i tak i tak plyta pojdzie do
wymiany??

--
pozdr. t_harry
"Old C programmers never die. They're just cast into void."