Re: Lexmark Z-25 ?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 13:26:34 MET DST

Użytkownik "Górnik" <Górnik_at_kopalnia.cominvalid> napisał w wiadomości

> Mysle ze to nie regula bo wlasnie pare miesiecy temu padl mi stary
> Lexmark 1020 po 6 pracochlonnych dla niego latach. Nie wiem jak to
> wyglada porownujac stare HP ale nowe HP i Lexmarki bedziemy mogli pod
> tym wzgledem porownywac dopiero za kilka lat

Dokładnie. Jednak do tej pory przez 6 lat miałem HP400 i nie miałem z nią
najmniejszych kłopotów. Pewnie jeszcze ładnych kilka latek pochodzi u
kolejnego właściciela :)
Dlatego też jakoś mam zaufanie do drukarek HP.
Co do starszych modeli Lexmarków dodam tylko, że wykonanie ich było jednak
gorsze od HP. Dużo plastików, dość głośne, powolne, niewygodne podajniki,
itp. (tak jak mówię - nie wiem, może nowe modele są lepsze).