Re: Lexmark Z-25 ?

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.cominvalid)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 11:36:16 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:ana9k7$5fo$1_at_news2.tpi.pl w którym -=Przemek=- napisał(a):

> Rozważ też HP845C - z opini wielu osób wiem, że po kilku latach
> pracy Lexmarki stają się bardziej zawodne niż HP (nie wiem, może
> nowe modele są lepsze?).

Mysle ze to nie regula bo wlasnie pare miesiecy temu padl mi stary
Lexmark 1020 po 6 pracochlonnych dla niego latach. Nie wiem jak to
wyglada porownujac stare HP ale nowe HP i Lexmarki bedziemy mogli pod
tym wzgledem porownywac dopiero za kilka lat

--
Górnik