Re[2]: Pamieci Kingston; karta graf.

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 10:26:26 MET DST

Hello Witold,

Saturday, September 28, 2002, 8:42:53 PM, you wrote:

> [...]

WWWW> a jak będziesz? sam napisałeś, że masz m64 za circa 140pln. jak kupisz
WWWW> kartę tak z 4-5x wydajniejszą od tej m64 (czyli gf2 mx400) za circa
WWWW> 200pln (używka) to jeśli nagle zapragniesz sobie zagrać w coś to od razu
WWWW> poczujesz różnicę!

Nie zapragne sobie pograc bo nie mam na to czasu.

WWWW> kolejną sprawą jest to, że jeśli będziesz miał duży monitor to ta karta
WWWW> (m64) nie da dobrego obrazu - dobry obraz da jakaś firmowa (leadtek,
WWWW> etc) karta na nvidii, lub jeszcze lepiej ati.

Mam w tej chwili 19" i rzeczywiscie, mogloby byc lepiej. I taki
argument mnie przekonuje. Wczesniejszy nie.

WWWW> oszczędzaj z rozumem, te 60pln na kartę Cię nie zbawi, ale kiedyś możesz
WWWW> poczuć to w oczach... wierz mi, bo ja je sobie lekko zużyłem i jak jadę
WWWW> rowerkiem to mam zalany obraz :)

Jestes pewny ze to od grafiki lub monitora :))

Pzdr
Konlin

--
Best regards,
 Konlin                            mailto:konlin_at_go2.pl