Re: Co sprawdzić ?

Autor: Friend (universum_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 10:07:43 MET DST

Raz kupiłem uzywanego, sprawdz dokladnie klawiature bo jak jest
wyrobiona/uszkodzona to nowej nie dostaniesz a poza tym sprawdz bad bloki
na twardym dysku (te dwie rzeczy byly uszkodzone w moim kompie)

Friend

Użytkownik "Andrus" <alaskamen_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam

Nie bardzo wiedziałem jaką grupę wybrać (właściwie to znalazłem tylko
pl.com.pecet ) dla zadania pytania . Otóż planuję zakup używanego notebooka
i nie wiem jak i co mam sprawdzić w momencie zakupu. czy mam odpalić jakie
programy testujące Jesli tak to jakie ?. Nie bardzo jestem obeznany w tym
wszystkim więc prosze o wyrozumiałość

pozdraiam

Andrus