Re: Stronka www rozwalila mi dysk :(

Autor: Grzegorz Szutka (szutka_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 07:30:34 MET DST

Wysmarowany przez RusH tekst brzmial:

> "Grzegorz Szutka" <szutka_at_poczta.onet.pl> wrote in

> lama .. sam jestes zhakowane okienko .. takie szalosne zenawet sie
> smiac nie chce :/

> ahhaa, odzysk danych jakis 1k za dysk :)))
No wlasnie : "szalosne" odzysk danych przy malym problemie kosztuje 250zeta
w specjalistycznej firmie (pewnie za fdisk /mbr) a co powiesz na odzysk
danych w laboratorium w sterylnych warunkach przy rozwalonym napedzie dyskow
czy dysk 500M bedzie kosztowal tyle samo co 80G? Jak masz sadzic takie
pierdoly to lepiej zamknij dziub no chyba ze cie zoneczka tak ustawila ze
sie jej boisz podskoczyc i wyzywasz sie na innych...
"lama" :P