Re: Jak plyta glowna piszczy ...

Autor: Krzysztof M. (kirk_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 00:44:42 MET DST

Pewien człowiek o imieniu Rymasz stanąwszy przed ludem rzekł(a):
> ... to gdzie szukac co to piszczenie oznacza?
>
> WBR Rymasz

No właśnie pytałem na innej grupie o to i też znalazłem, bo miałem na kompie
kuzynki, 2 piknięcia z odstępem 2-3 sekund. A teraz po zainstalowaniu
drukarki (chociaż nie wiem czy to akurat jest przyczyna), są 4 piknięcia, z
czego, jedno dłuższe i 3 krótkie i o różnej wysokości :) . Mimo wszystko
komputer się normalnie odpala, czy ktoś z Was się spotkał z czymś takim?

--
Pozdrawiam
Krzysztof M. (Kshysheek)