Re: tv out????????

Autor: Krzysztof M. (kirk_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 00:51:06 MET DST

Pewien człowiek o imieniu cyper stanąwszy przed ludem rzekł(a):
> [...]
> chinch-chinch. Wszystko chodzilo dobrze do momentu az przy wlaczonym
> sprzecie (komp i TV) wyjalem wtyczke z TV i wlazylem ja spowrotem
> (nie bede sie rozpisywal dlaczego to zrobilem, zalozmy ze z czystej
> ciekawosci co sie stanie), no i wtedy szlak trafil karte grafiki
> (polecial z niej dymek) a dokladniej uklad odpowiedzialny za obsluge
> TVout. 2. Sprawilem sobie nowego GeForca 2 MX 64Mb z tvoutem.
> Podlaczylem to wszystko jak poprzednio. No i szlak trafil zasilanie w
> kompie. Gdzioe musialo byc zwarcie (wykluczam kabel i karte grafiki).

Miałem dokładnie ten sam problem, tyle, że dwa razy uwaliłem TV out, jak
podpinałem kartę do magnetowidu i dotykałem wtyczki i obudowy magnetowidu
nie wiadomo skąd dostałem po łapie prądem, a że bolało to musiało być dużo
voltów :) . Wymieniłem kartę :) ale sytuacja się powtórzyła, na szczęście TV
out nie jest mi już potrzebne.

> Pytanka:
> 1. Czy mozliwe jest zeby byl uszkodzony uklad w TV odpowiedzialny z
> sygnal wejsciowy???
> 2. Czy ma jakies znaczenie fakt ze komp i TV jest na innej listwie
> zasilajacej. Czy lepiej polaczyc je z pradem poprzez jedno gniazdko???

Mnie się tu nasuwa tylko uziemienie raczej.

--
Pozdrawiam
Krzysztof M. (Kshysheek)