Re: jak skopiowac z uszkodzonego CD?????

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 00:00:39 MET DST

In article <4ea9.000017c2.3d8f44c8_at_newsgate.onet.pl>, tomekzabrze11
@poczta.onet.pl says...
> Czy ktoś wie jak skopiowac plik z uszkodzonego CD.
> plik avi 700 mb.
> płyta ma uszkodzone sektory. mozna bez problemu oglądać ale nie mozna
> skopiować.

Ja mam na to inny, chyba bardziej czasochlonny sposob, ale jak na razie
to w 100 procentach sie sprawdza. Za pomoca CloneCd robie obraz takiej
plytki na dysk. Ustawiam przy tym szybkie omijanie blednych sektorow i
tego typu rzeczy. Po zrobieniu takiego obrazu, wyodrebniam z niego plik
na ktorym mi zalezy za pomoca CdImage. Jezeli jest to avi to jeszcze
przepuszczam przez DivFix.
Wiem, ze to troche duzo zachodu, ale jak na czym ci bardzo zalezy to
mozna sprobowac. Mi kiedys bardzo zalezalo i po wielu probach dopiero
taka metoda wszystko udalo sie zrobic.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--