Re: gf4 mx440

Autor: Premo (premo_at_post.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:54:22 MET DST

| Witam. W najblizszym czasie zamierzam zakupic w/w karte graficznai
| interesuje mnie jedna rzecz. Mianowicie czesto slysze/czytam o porblemach z
| wyregulowaniem obrazu na telewizorze.

wszystko zalezy od producenta i zastosowanego układy tv out, nie kupuj nonama to nie bedziesz mial
problemow, malo tego na gf4 gdy wrzucisz obraz jednoczesnie na tv i monitor i na monitorze zostaja
wysokie odswierzanie, czego nie doswiadczysz we wczesniejszych wersjach....tam odswierzanko malalo
do 50 hz i tylko mozliwe bylo przez tvtool, pod chipsetem NV17 sa problemy z tvtoolem, ale
stosunkowo wystarczy zabawa w ustawieniach ze sterow nvidii...(klonowanie ekranu, dzielenie na pól w
pionie badz poziomie)
dla mnie git :)

--
pzdr