Re: dysk - piszczy

Autor: Marx (qqrydza_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:48:26 MET DST

hmm.....nie wiem czy sie chwalic czy nie ale podjalem ostateczny krok, tzn
rozkrecilem twardego popchnalem w przeciwna strone glowice, skrecilem,
zczekowalem na wystepowanie bledow i....dziala.
Nie wiem jak toto dlugo pozyje, poniewaz od czasu do czasu piszczy dziwnie,
tzn nie za glosno, nie za cicho. Taki wyzszy ton, piskliwy :) Ale nie
zawsze sie wlacza. A moze te Samsungi 6 Gb maja juz tak ?