Re: Wyświetlacz LCD, który?

Autor: a (amnezja3_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:39:14 MET DST

W najlepszej cenie LCD i w bardzo dobrej jakosc Belinea 1829,- zł
lub drozsze
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?prod=187
popatrz na opis nowego LCD 17 ,aktualnie najlepszy panel lcd
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/116-35
Belinea -to wyrabia sobie dobra marke ,
pozdrawiam

Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <piotr.zaniewicz_at_mrms.szn.pl> napisał w
wiadomości news:amnn3o$o9u$1_at_szmaragd.futuro.pl...