Re: Dwa zasilacze ?

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:24:28 MET DST

> Co sadzicie o takim pomysle zeby miec jedne zasilacz do ktorego przypieta
> byla by plyta, dwa HDD + FDD i drugi zasilacz wlaczany innym wlacznikiem
do
> ktorego byly by przypiete Napedy CD-Rom i CD-RW.

Witam!

Ja mam dokladnie tak zrobione (niestety zasilacz niewydalal i CDRW przy
szybkosci wiekszej nz 12x produkowalo "coastery"), Jezeli masz 2 zasilacze
ATX to na sieci jest schemat jak je spiac coby sie wlaczaly jednoczesnie (z
AT tez sie da). Aha - ten dodatkowy zasilacz musisz czyms obciazyc - moze
hdd do niego podlacz.

Dodatkowo wyprowadzilem sobie CDRW na zewnatrz obudowy coby za wysoko nie
siegac jak chce wlozyc plytke.

Pozdro
- Jan.