Re: Jaki P III ?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:12:15 MET DST

> i mowie ze chlodzenie mam do d... a gdzie mozna dostac jakies lepsze...
> bo siedze w hamburgu i wysylka z pl moze byc droga a nie chce wydac

BTW jaki masz dokladnie teraz cooler - bo moze styknie wymianka samego
wentylatora na wiekszy, skoro siedzisz w Germanii to "w kazdym kiosku"
kupisz jakiegos Papsta - cichego i zarazem wydajnego :-)
o wiekszym piszac mialem na mysli zastosowanie przejsciowki i zalozenie np
wentylatora 80 zamiast 60 itp - jakby co to podaje fajny adresik z
szablonami przejsciowek:
http://www.filestorm.de/workshop/fanad.html
tanie i latwe :-)

pozdrawiam