Re: Jaki P III ?

Autor: Grzegorz Z. (killserv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 17:29:37 MET DST

"benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisal:

> jakiego masz tego PIII 800 - z serii E (8x100) czy z serii EB(6x133) -
> jezeli tego na magistrali 100MHz to na Twoim miejscu pomyslabym o jakims
> chlodzeniu wodnym - przy dobrym ukladzie powinien chodzic na magistrali
> 133MHz (a moze wiecej) co daloby 1064MHz

mam teg EB :)
i mowie ze chlodzenie mam do d... a gdzie mozna dostac jakies lepsze
chlodzenie?? dodam ze wchodza w gre praktycznie sklepy zagraniczne w necie
bo siedze w hamburgu i wysylka z pl moze byc droga a nie chce wydac
niepotrzebnie kupe kasy, bo nie potrzebuje tej mocy codziennie tylko "od swieta"
jak cos sie nagra na kasete to trzeba to utrwalic na plytce i potem zapomniec

> IMHO nie ma sensu zmieniac z 800 na 1000 bo wydajnosc bedzie niewiele
> lepsza a koszty nieadekwatne

no wlasnie dlatego taka moja reakcja (rozczarowanie)

--
Pozdrowka