Re: Jaki P III ?

Autor: Grzegorz Z. (killserv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 16:58:51 MET DST

"benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisal:

> zalezy co masz teraz na tej plycie i do czego komp - jezeli nie potrzeba
> "super" wydajnosci to z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opalca
> sie kupic Celerona 1000 Coppermine (nie 1000A Tualatin) - kosztuje 1/2
> tego co PIII a jest niewiele wolniejszy !

no tak
mialem nadzieje ze to jest troche wiecej niz 1GHz, bo mam teraz 800_at_900MHz
i myslalem ze gdzies 1,3GHz da sie skombinowac bym poczul troche mocy ;)
ogolnie potrzebuje czegos troche szybszego do konwersji miniDV ->
AVI(divx 5.02)
a na ile da sie podkrecic tak srednio tego 1GHz??, bo tego co mam to i by
wiecej poszlo tylko mam kiepski radiator i musze go wymienic.

--
Pozdrowka