Re: Jaki P III ?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 16:34:25 MET DST

> czy moze mnie ktos uswiadomic jaki PIII z najwieksza czestotliwoscia moge
> dostac na podstawce FC-PGA (mam plyte ASUS CUSL2), wiem ze tego juz nie
> produkuja od dawna ale na rynku wtornym powinienem cos znalezc.

na plycie ktora nie obsluguje Tualatinow to max co mozesz wlozyc jest
PIII1000 i wcale nie trzeba szukac na rynku wtornym bo czasem mozna dorwac w
sklepach/hurtowniach !

zalezy co masz teraz na tej plycie i do czego komp - jezeli nie potrzeba
"super" wydajnosci to z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opalca sie
kupic Celerona 1000 Coppermine (nie 1000A Tualatin) - kosztuje 1/2 tego co
PIII a jest niewiele wolniejszy !

pozdrawiam