Re: Do uzytkownikow monitora Samsung 17" 757DFX

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:42:45 MET DST

Hmm juz teraz wlasnie tak mysle pomiedzy CTX a Nec z tym ze nec jest o
150zł tanszy ... ctx jest na trinitronie a nec na diamondtronie .. i co
wybrac? , jak wybiore neca chyba nie bedzie roznic w obrazie jesli chodzi o
ostrosc ?? ... obydwa maja dobre kineskopy . A cena inna , czy moze lepiej
doplacic i brac CTX ? tylko dlaczego ?