Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:04:11 MET DST

> Standardowa szyna miala zegar 8MHz. Mialem plyte, na ktorej dawalo sie
> ustawic do 16MHz o ile karty rozszerzen dawaly rade a to juz tylko polowa
Przeczytaj wątek do końca...

> zegara PCI wiec nie pisz o zolwiej transmisji.
I połowa szerokości...
Będę pisał o żółwiej transmisji....

To tak samo jak bys napisal
> ze standardowe PCI (32bit) to zolwia transmisja w porownaniu do PCI
(64bit).
Nie przesadzaj. PCI zapewnia wystarczającą przepustowość dla sieciówki,
przynajmniej dla 100 Mb/s ISA nie.
Jak mam PCI 64 i PCI 32, to dla sieciówki 100 Mb/s nie ma to różnicy. Dla
ISA i PCI jest. I tyle...

> Poniewaz jest to magistrala wiec musi wystepowac blokowanie na czas
> transmisji pomiedzy urzadzeniami tylko ten czas jest krotszy i funkcje
> zarzadzania przejal od procesora mechanizm Bus Master ( o ile karta to
> potrafi).

Zapomnioałeś dopisać _zdecydowanie_ krótszy.
pozdro...
sprocket