Re: Re:Komputronik <<<<<<

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 07:26:40 MET DST

> Widziałem. Moim zdaniem tylko to dobrze o nich świadczy. No i PRowców
> mają:-)

Ciekawe czy gdyby nie "namieszał", odpowiedź i załatwienie sprawy było by
tak szybkie i pozytywne?

> A z beczki - daje to nadzieję że zakupy w sieci jednak nie są takie
> straszne. I że warto walczyć o swoje prawa.

Zawsze warto. "Czyścisz" drogę innym.
Pozdrawiam.
K.W

P.S. Podoba mi się forma reakcji właściciela sklepu.
Świadczy o tym, że zna się na swojej pracy i trzyma ręke
na pulsie.
Myślę też, że będą jednak zaglądać do pudełek przed wysłaniem, a także
zadbają w większym stopniu o zgodność ze stanem faktycznym swojej witryny
WWW, bo
podpieranie się tekstem :

"Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że
publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie
mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek
wątpliwości
prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. "

jest nie do przyjęcia i nijak się ma do Ustawy. Jest niezgodny
z prawem.