Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 10:33:44 MET DST

Użytkownik "abnuk" <spassim_at_wp.pl> nie wycinając zbędnych 3,5 KB z cytowanego
postu i odpowiadając nad nim napisał w wiadomości

> cytat ze strony: "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że
> publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie
> mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości
> prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. "
> Czy uważasz, że firma, zajmująca się sprzedażą komponentów ma czas sprawdzać
> zawartość pudełek od producenta?

Obowiązek - skoro często zdarzają się pomyłki i zawartość odbiega od
wymienionej w ofercie sklepu.

> Czy ty, wpisując do bazy danych kilka
> tysięcy informacji o sprzęcie (niestety musieli to zrobić, w związku z
> niedawną zmianą działania sklepu),

Może jakby wpisywali to by było ok, ale czy ctrl+c i ctrl+v to pisanie?

> sprawdzałbyś prawdziwość informacji
> zaczerpniętych niewątpliwie z Internetu?

To idzie w sig!
Hmm, a jakby producent/dostawca wkładał do pudełek ziemniaki, to też by było
ok? Nikomu by to w komputroniku nie przeszkadzało?

> Zastanów się. Moim zdaniem
> Komputronik jest na tyle porządną firmą, że bez problemu wymieniliby ci
> sprzęt na nowy, jeśli tylko miałbyś na to ochotę (masz 3 dni od otrzymania
> paczki na jej zwrócenie).

Tu bym się zgodził. Jeśli w przeciągu paru dni od mojej rakcji dostałbym
_z.a.m.a.w.i.a.n.y_ towar z przeprosinami i gadżetem dla dzieciaka to OK. Może
bym jeszcze coś u nich kupił.

> Więc się nie emocjonuj, staraj się postawić w ich
> sytuacji.

OK
Kupuję płytę Rynkowskiego albo inngo Wiśniewskiego i włączam automat
zgłoszeniowy.

> Na pewno całe to zamieszanie
> nie wynika z ich złych intencji.

Zgadza się - wynika ze specyficznego, "wdupicznego" podejścia do klienta.

> Pozdrawiam
> Marcin

GL12d4