Re: jak zidentyfikować płytę???

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 00:45:19 MET DST

> Mam mały problem :muszę znać model płyty ,a nie mam żadnego dokumentu.
> Gdzie to sprawdzić??? Jest to dość stara płyta - jeszcze na nią nie
> patrzyłem,
> ale się pytam bo nie chcę mieć potem problemów.

A da sie ja odpalic? Zdaje sie, ze z numeru (pierwszy ekran po wlaczeniu
kompa),
ktory znajduje sie na samym dole - taki ciag dziwnych znakow - mozna
sprawdzic na jakiejs stronie (cos jak www.fcc.com). Wiem, ze dosyc mgliscie,
ale jest szansa :| Jakbym walil scieme po calosci, to sorki, ale tylko to mi
"dzwoni"

> I jeszcze jedno pytanie: Czy jest jakaś przejściówka PCI --> AGP , a jeśli
> tak to w jakiej cenie można ową spotkać ? (choć przeczuwam ,że właśnie
> ją wymyśliłem :)))

:) Potrzeba matka wynalazkow :) AFAIK to nie ma :)

WBR Rymasz