philips brillance 107p.. problem

Autor: Konrad (starko_at_tlen.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:47:24 MET DST

Witam,

    Od jakiegos miesiaca jestem posiadaczem tego monitora. Mam pewien
problem.. Niedawno zauwazylem ze jeden pixel na srodku ekranu zawsze pali
sie na bordowo, i nie za bardzo wiem co z tym zrobic. Ale teraz pojawia sie
powazniejszy problem. Od czasu do czasu pojawia sie pozioma czarna kreska,
na losowej wysokosci (przez caly ekran). Myslalem ze to wina monitora, ale
jezeli wlacze menu na monitorze to jest ono _nad_ tą kreską. Z drugiej
strony, jezeli wlacze i wylacze monitor to kreska znika. Ja juz nic z tego
nie rozumiem..
Moze ktos wie co z tym zrobic? Wina karty, monitora, a moze czego innego? z
gory wielkie dzieki.

--
Pozdrawiam
Konrad Starzyk